jak zmniejszyć apetyt

Często chodzisz głodna i notorycznie podjadasz pomiędzy posiłkami? Nie potrafisz poskromić apetytu, a waga stale zwiększa się? Wypróbowałaś już wszelkie sposoby i uważasz, że nie ma dla Ciebie pomocy? Zobacz, jak zmniejszyć apetyt i jak pomoże ci w tym moringa.

Moringa, czyli fantastyczne drzewo

Moringa olejodajna to gatunek drzewa tropikalnego, które inaczej zwane jest drzewem długowieczności. Skąd się wziął ten pseudonim? Jest to skarbnica składników odżywczych, przeciwutleniaczy oraz aminokwasów potrzebnych do prawidłowego funkcjonowania organizmu człowieka. Moringa zawiera dziesięć razy więcej witaminy A niż marchew i aż dwadzieścia razy więcej żelaza niż szpinak.

Idealna dla ciała i ducha

Z powodu swojego cennego składu, moringa jest wykorzystywana jako wspomagacz zdrowia i dobrego samopoczucia. Spośród długiej listy jej korzystnych właściwości, warto wyszczególnić pozytywny wpływ na zdrowie psychiczne, pracę serca, obniżanie cholesterolu czy poziom cukru we krwi. Pracuje również bakteriobójczo oraz przeciwzapalnie. Polubią ją także osoby będące na diecie. Moringa wspomaga pracę wątroby oraz jelit, redukuje apetyt oraz pomaga usuwać toksyny z organizmu. Czy może być lepiej? Dzięki temu Moringa jest coraz bardziej popularna. Poza wieloma walorami zdrowotnymi wpisano ją również na liście superfoods. Moringę można znaleźć w suplemencie diety Fit Body Control, który wspomoże Ci poskromienie apetytu.

Jak jeszcze możesz zmniejszyć apetyt?

Pij wodę

Możesz dołożyć do tego zieloną herbatę, która ma również właściwości odchudzające. Szklanka wody pół godziny przed posiłkiem sprawi, że szybciej poczujesz uczucie sytości, natomiast picie wody między posiłkami, pozwoli okłamać organizm i stłumić uczucie głodu.

Jedz powoli

Często jemy w pośpiechu, a to wielki błąd. Powinnaś celebrować chwilę i przeżuwać idealnie każdy kęs. W ten sposób dłużej będziesz spożywać posiłek, i bardziej poczujesz się najedzona. Warto również, planować posiłki na cały dzień. Pozwoli Ci to uniknąć wpadek żywieniowych.

Wyposaż się w niebieski talerz

Śmieszy Cię to? Udowodniono, że spożywanie posiłków na niebieskich talerzach, sprawia, że szybciej stajemy się syci. Dodatkowo ten kolor skutecznie tłumi apetyt. Może warto spróbować?

Błonnik to twój sojusznik

Jest potrzebny dla zatrzymania uczucia sytości. Wypełnia żołądek oraz tłumi apetyt. Znajduje się w owocach, warzywach i produktach zbożowych. Dodatkowo błonnik wypełnia istotną rolę, w pracy układu pokarmowego . Zalecana dzienna norma na błonnik wynosi od 25 do 40g na dobę.

Stosuj przyprawy

Banalne? Nie do końca. Należy używać dużej ilości przypraw i ziół. Im bardziej intensywny smak potrawy, tym większe prawdopodobieństwo, że zjesz mniej a uczucie sytości pozostanie na dłużej. Postaw na kminek, cynamon, kurkumę, pieprz cayenne, kardamon i imbir. Przyprawy pomogą zniwelować twój nadmierny apetyt, a także podkręcą metabolizm.

Dodaj komentarz